woensdag 16 september 2015

Hoog nodig

Hoog nodig

Het voelde niet goed in mijn buik.
De sandwich, die ik van de stewardess had gekregen, was waarschijnlijk over de datum en rotte nu verder in mijn toch al gevoelige maag.
"Ding". Het lampje knipperde boven mij.
Het signaal dat ik nu naar de wc kon gaan.
Snel gespte ik mijn riem los en liep ik bijna hollend met dichtgeknepen billen naar de enige wc die dit vliegtuig had.
Ik greep de klink beet en opende de deur om mij zelf naar binnen te gooien toen
plotseling  een goed uitziende man van middelbare leeftijd mij de weg af sneed en de
wc deur voor mijn neus op slot draaide.
"Zeg, wat krijgen wij nou, kom eens uit die wc heel gauw!"
"Sorry, mevrouw, ik moet zo nodig naar de wc, daarom dring ik even voor."
"U kunt wel na mij hoor."
"Ja, maar , meneer, wij rijden nu niet in het verkeer!"
"Wat U zo juist deed is ontzettend brutaal!"
" U mag gerust weten dat ik van uw actie baal."
"Ik moet ook heel nodig, een extra wc in  dit vliegtuig is zeker niet overbodig."
"Zeg, kom er eens uit" ,riep ik luid.
"Ja, mevrouw, ik doe mijn hoop heel gauw."
"Alleen nog even mijn billen afvegen en de toiletpot legen."
"Nu was ik mijn handen, voordat wij landen en U heeft de wc voor U alleen
met mijn rottende stank om U heen."
"Bedankt, mevrouw.
"U bent een beleefde dame."
"Dat kunnen mijn buik en darmen wel beamen."
" Fijne vlucht, dame."

Jolanda van den Hout september 2015




Geen opmerkingen:

Een reactie posten